Elite Heroes of War
Welcome to Elite Heroes of War! [EHW] The Latest and Greatest Gaming Site/Clan.

Please Join Now to Gain Access to All The Hidden Features.

Please Read The Forum Rules Here Before Posting.

If You Have Any Questions, Need Help or Have Comments or Concerns, Personal Message (PM) An Admin, Moderator or a Staff Member. You can also Contact the EHW Official Email at:
eliteheroesofwar@gmail.com
We Will Get Back to You As Soon As Possible.

Please Login or Register By Selecting a Box Below.



 
HomePortalFAQSearchUsergroupsRegisterLog in
Lets Get EHW Up and Running Again!

Share | 
 

 Should I leave this site or not? :|l

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

I should ________ this site.
Leave
8%
 8% [ 1 ]
remain here
92%
 92% [ 11 ]
Total Votes : 12
 

AuthorMessage
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 11:28 am

But I think I should leave .__.
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 11:39 am

NO SCREW HIM HES JUST 1 GUY! and besides he might have got it wrong
Back to top Go down
[EHW]501stMonster
Legit Legend


Posts : 915
Reputation : 9
Join Date : 2010-07-07
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 11:40 am

WHY WOULD U LEAVE?
Back to top Go down
DarthDesolus092
Mandalorian BountyHunter


Posts : 610
Reputation : 9
Join Date : 2010-07-07
Age : 20

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 11:40 am




MANDO STRIKE IS RIGHT

WHY DO YOU WANT TO LEAVE?????


GIVE ME 3 REASONS!!!!!!!!!!
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 12:20 pm

o thx darth and really y do yo wanna leave AND OMG NERFAX! pleased 2 meet ya (wtf)
Back to top Go down
Talios
Death Watch


Posts : 1170
Reputation : 36
Join Date : 2010-05-30

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 12:40 pm

lol, um hi Smile


Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 1:11 pm

lMao off topic
but still.....HI Very Happy
Back to top Go down
[EHW]xXGENERALXx
Clone Commando


Posts : 348
Reputation : 3
Join Date : 2010-08-04

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 1:38 pm

ok u kids need to stop getting excited
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 2:01 pm

ye soz random moment bac then but YA STILL NOT ANSWERED QUESTION BLUE! and add me nerfax
Back to top Go down
[EHW]xXGENERALXx
Clone Commando


Posts : 348
Reputation : 3
Join Date : 2010-08-04

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 2:40 pm

ur still excited
ur not making my day..... stfu
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 5:10 pm

wtf general and ur avatar is makin me dizzy 0_0
Back to top Go down
Rakalf
Staff


Posts : 938
Reputation : -5
Join Date : 2010-08-02
Age : 21

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 5:38 pm

dont leave tell me why you wanna leave


-----------------------------------------------------------------------------
GamerTags:
Rakalf, (ONLY GAMERTAG HERE RECOGNIZED ON STAR WARS ELITE SQUADRON: SILVERFLAKER).
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 5:52 pm

wouldnt we all like 2 kno :-\
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 6:02 pm

tht message had flood control blue y dont u jest tell us we'll understand (tht includes u too monster) or just pm me or 1 of the others cuz im close 2 givin up DX (and i never do DX unless i have 2)
Back to top Go down
[EHW]xXGENERALXx
Clone Commando


Posts : 348
Reputation : 3
Join Date : 2010-08-04

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Fri Sep 03, 2010 9:32 pm

u can leave if u want to tell u the truth
what id do id just be inactive cause school is starting
butttt once again ur life ur choice
Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 12:40 am

Actually
I'm double minded
one half says leave......the other half says stay .__
btw
WTF IS THIS FLOOD CONTROL AT EHW???? DX
300 SECONDS???????? WARRRRR! DX
Back to top Go down
Smilez
Clone Arc trooper


Posts : 382
Reputation : 3
Join Date : 2010-08-09
Age : 18

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 12:51 am

Woah Woah Woah, okay mija i dont want yuu to leave but serio foo get real.!? Every body here says "ima leave" nd than the nxt day there here, so plz dont bullshit us nd say yurr good byes cuz we all know yuu aint leavin(; My workk here is done<$
Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 1:35 am

WTF? O_o
wat language did yew use?????? Lol o.o
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 2:41 am

ye i get tht alot with smilez, ur not gonna answer r ya blue?
Back to top Go down
Smilez
Clone Arc trooper


Posts : 382
Reputation : 3
Join Date : 2010-08-09
Age : 18

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 4:03 am

Omg xD


Image and video hosting by TinyPic
Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 4:12 am

SMILES I DIDNT GET ONE FUKING WORD YEW JUST SAID o_e
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 4:32 am

lol XD ~_~ wtf random emote
Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 7:50 am

WTF??? O_o
Back to top Go down
[EHW]MandalorianstrikeXD
501st Clone Trooper Regiment.


Posts : 172
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-28
Age : 17

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 8:07 am

DO YA LIKE MEH NEW AVATAR? good old google images XD
Back to top Go down
blue@trooper6girl
Clone ARC elite commando


Posts : 643
Reputation : 1
Join Date : 2010-08-22
Age : 19

PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Sat Sep 04, 2010 9:58 am

AWSOME AVATAR MANDALORIAN! Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Should I leave this site or not? :|l   Today at 9:48 pm

Back to top Go down
 
Should I leave this site or not? :|l
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Elizabeth Dane (Not able to leave)
» Anyone know a good overseas site to buy cd's from?
» Revamping Site!
» Temporary leave due to Hurricane Irene
» New Gfx Site

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Elite Heroes of War :: General Chat :: General Chat-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum